keskiviikko 12. lokakuuta 2016

teknisiä ongelmia



Jaa, huomasin jokin aika sitten että osa bloggerin sivupalkista on haihtunut kuin tuhka tulleen. Luetut blogit ja nettisivut. Mikä lienee ne tuhonnut, en minä ainakaan. No kai ne sitten oli aika uudistaa. Täytyy muistella mitä siinä oli ja laitella takaisin vähitellen. Paitsi että enhän minä oikein niitä muista. Äs! Ei viitsi käyttää omaa bloggerin lukulistaakaan, koska sekin koostuu aika määrästä "kadonneita" blogeja. Tietääkö joku miten ne saa poistettua? Olen yrittänyt laittaa että älä luekaan, mutta ne ilmestyvät aina takaisin. Lukulistaa tuntuu olevan mahdoton siistiä.

 Olen ollut aika laiska näissä teknisissä jutuissa kaiken kaikkiaan. En ole jaksanut edes selvittää mikä on blogilistan seuraaja, vaikka sitä ei ole ollut moneen vuoteen. Kai niitä seurausvaihtoehtoja pitäisi lukijoille tarjota. Olen niin tavattoman somesaamaton ja epäkiinnostunut. En jaksa luoda enää yhtään uutta tiliä ja mitä lie salasanaa. Oli jopa aika vaikeaa saada uusi piirtopöytä asennettua ja se on sentään kiva juttu.

2 kommenttia:

sinisukka kirjoitti...

En osaa auttaa vähääkään, mutta huomasin kyllä ettei sitä listaa ole ollut blogissasi. Sitä oli niin kiva seurata :) Toivottavasti apua löytyy!

Jokke kirjoitti...

Jäin vähän odottelamaan että jos se on vain jokin bloggerin häiriö ja ilmestyy takaisin yhtä mystisesti kuin oli mennytkin. Ei tai onnistaa, koska se oli kadonnut sieltä ulkoasun määrityksistä asti.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...