tiistai 15. marraskuuta 2011

Pää pilvissä



Oi poutapilvi! Kevyt ja raikas.

Värjäsin pesukoneessa aluslakanoita poutapilviksi, koska valkoinen lakana on ihan väärin. Väri Bahama Blue. Tiukka solmubatiikki saa aikaan hattaroita lakanaan.









Kokeilin vielä piruuttani vahabatiikkiakin pesukonevärillä. Vahasin pilviä tyynyliinaan ja heitin sen samaan koneeseen 40:n ohjelmaan solmujen ja värin kanssa. Yllättävän hyvin jäi kuvio! Mutta en suosittele: vaha ei varmasti tee hyvää koneelle tai viemäriputkille.



Pilvien kanssa päällyslakanana Marimekkoa. Aah, minä olen kevyt, leijun, ilma on raikasta.... zzzzz.....



ps. minulla oli siskon kanssa 70-luvulla tästä alkuperäisestä kankaasta "sisarustyynyt" ja lakanasta tuleekin aina mukavasti sisko mieleen. Eikös sen kankaan nimi ollut siskokset tai jotain sellaista. Tyyny on minulla vieläkin tallessa, tietysti, koska siinä on pilkkukissa.

2 kommenttia:

Cynigirl kirjoitti...

Tykkää pilvistä! :)

Jokke kirjoitti...

Kiitos Cynigirl! Minä innostuin pilvien kuvaamisesta. Se oli hauskaa. Pilviä on mukava ihan vain tuijotella.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...