tiistai 26. tammikuuta 2010

Vihreitä huopahapsuja

Minulle tuli mieleen tuon Lumikuningatarkorun hapsuista vanhat vihreät huovutukset ja nappasin niistä kuvia. Niissä kun on minun lemppareita: vihreää, hapsuja ja lamppuhelmiä. Niitä itse tehtyjä, joiden takia kurssille oli päästävä...

Hattu on ihan lusmuhuovutus ja ommeltu huopalevystä (taitettu kahtia). Ohje oli kirjasta, mutta en muistakaan mistä, luulin että minulla on se kirja, vaan eipäs ollutkaan. Stressaan aina sen hattutukin kanssa, että ei tule sopivaa. Nyt ei ainakaan tarvinnut pelätä sitä. Tein sitten myöhemmin oman hattutukin kurssilla, minulla kun on todistetusti kauhean pieni pää. Samaan sarjaan kuuluu myös pitkä takki.


Kassi on sentään huovutettu ihan kunnolla muovikaavan avulla ja hapsut, sanka ja läppä ovat yhtä kappaletta. Tuossa alla siis näkyy, miksi halusin tehdä itse lasihelmet riittävän isolla reiällä.



3 kommenttia:

PaaPii kirjoitti...

Ihan mahtavia huovutuksia!

Sinikarhu kirjoitti...

Ui, tuollaisen laukun ja ihania helmiä myös minä tahdon!

Jokke kirjoitti...

Kiitos! Minäkin haluan lisää noita helmiä, ne alkaa olla jo kaikki käytetty ja lisää ei saa ennenkin itse tekee :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...