tiistai 29. joulukuuta 2009

Teemakoru joulukuu 2009





Joulukuussa Helmetin teema oli "uudet tuulet". Aah, en jaksaisikaan tehdä samaa korua yhä uudestaan (ja toivottavsti en teekään, vaikka totta kai jokin teema aina toistuu). Olin jo miettinyt tuikkujen uusiokäyttöä ja olin työväenopistossa kurssilla Tuikkupohjat uuteen muotoon ja kaikki ryntäsivätkin tekemään niitä lehtinauhoja. Yritin keksiä jotain itse ja sain aikaan tälläisiä koruja. Kaula- ja rannekorussa on pohja virkattu metallilangasta. Tuikkukuppien lisäksi on käyetty nappeja, limsatölkkiä, pyörän sisäkumia ja pinkki muovinen vyölaukku. Rannekorussa on päällystetty pullonkorkkeja tuikuilla. Kukkaset voi laittaa rintaneulaksi, hiussolkeen tai pantaan. Lisää uusia tuulia toivottavasti seuraa tulevaisuudessa.

2 kommenttia:

Eila kirjoitti...

On muuten tosi ihana idea, itse oon tykästynnyt tuohoon keskimäiseen. Ja se kierrätys, niitä tuikkuja kun on pakko polttaa :-) tähän aikaa

Jokke kirjoitti...

Siellä kurssilla monet olivatkin keränneet kippoja lähipiiristään ison säkillisen. Minunkin piti pummata niitä kavereilta, koska minulla on niitä ei-kertakäyttö lasikippoja. Minun kaverit ovat kai jo aika tottuneet kummallisiin pyyntöihin :) Milloin mitäkin roskaa se on vailla.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...